söndag 6 maj 2012

Prickar

Min stackars lilla son har fått en massa små prickar på sin kropp, som kliar. Hör hur han just nu i sömnen ligger och kliar kliar kliar....vad ÄR det för något egentligen? Ska iväg till BVC på tisdag, så ska fråga om det då.
Det är små små prickar, som knappt syns. Ska banne mig googla det! Har bara inte haft tid..

Idag har vi varit vid tomten hela dagen. Satan i gatan va min kropp är slut!! Har dragit rötter och krattat mossa och grävt stubbar för glatta livet. Dessutom stått med spade och öst en massa grus. AJ säger jag bara. Undrar hur det kommer kännas i morgon...inte alls hoppas jag på.

Filip har typ hela dagen varit med Kevin och åkt på hans 4-hjuling, så han har varit sjukt nöjd! Slocknade nästan så fort vi kom hem sen ikväll.
Med Tuva har det inte heller varit några större problem. Hon har även hon åkt lite 4-hjuling, bakpå i skrindan tillsammans med Elin. Och sen även lekt i lekstugan i fler timmar. Perfekt!

Stackars Ola har gått över hela tomten med jordfräsen. Ujuj va jobbigt det var! Dels ville den dra iväg som 17, och dels fick man halvt Parkinson i händerna efter bara en liten stund. Men han kämpade på tappert, min älskade man. <3

Nu håller vi tummarna hårt att vädergudarna är med oss på torsdag! Som det ser ut nu ska det inte komma något regn förrän på kvällen, så jag hoppas VERKLIGEN det! Eller helst att vi slipper det helt och hållet! Behöver inte vara strålande sol, men snälla INGET REGN! Tack!

2 kommentarer:

  1. Kul att det börjar hända lite på tomten och med huset. Ska bli så kul att komma och titta nån gång...
    Om det är vattukoppor Filip fått så hör av dig. vi kommer på en gång!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja jätteskoj!! Huset kommer om bara 3 dar nu! Tjihooo!
    Tvivlar på att det är vattenkoppor...men lovar säga till om så är fallet :-)
    Måsteses snart ju!!
    Kram fia

    SvaraRadera