torsdag 29 september 2011

Uppesittarkväll

Ikväll blir det att sitta uppe till midnatt för att försöka boka speciella platser på planet till Thailand...Imorgon är det nämligen 60 dagar kvar till avresa! Shit va fort det gått!! Tyckte nyss vi bokade resan, och hur många dagar var det inte kvar då??? Närmare 200 har jag för mig.

Idag har det varit en riktig packdag. Flera lådor har fyllts, och utomhus har vi plockat in alla snäckor, grodor och annat som pryder trädgården. På måndag blir det att köra ännu ett flyttlass till lägenheten. Inte många möbler kvar här inte. Häromdagen sålde jag dessutom tv-bänken vi hade. Och idag försvann Tuvas gåstol.
Som jag sagt innan, nu väntar vi bara på att flytta på riktigt, för det här med låd-boende är banne mig inte roligt längre!!

Igår träffade vi äntligen lilla Melvin för första gången. Jag säger bara ååååååå!! Så liten! Så söt! Och då hade han ändå redan gått upp ett helt kilo! Herregud vilken miniplutt! Är det inte konstigt att man inte alls kan minnas Tuva som så liten? Det har ju inte ens gått ett år sen hon var så där ynklig... Och Filip ska man väl inte ens tala om...Har inte han alltid varit så stor som han är nu? Typ.
Märkligt va fort man glömmer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar