fredag 9 september 2011

Min duktiga tjej..

Helt plötsligt, för 4-5 dagar sedan så stod Tuva alldeles själv utan stöd i kanske 4-5 sekunder. Min duktiga tjej!!
Men så upptäckte hon vad hon gjorde och satte sig genast ner på rumpan igen...haha. Efter det har det hänt några gånger till. Men, jag tror ju knappast hon kommer börja gå inom den närmsta framtiden, den balansen och den djärvheten har hon inte...

Igår var vi iväg och hämtade våra pass hos polisen. Det gick ju supersnabbt att tillverka dom. Två dagar efter vi varit där kom det ett sms att dom var klara. Förr har jag för mig man fick vänta minst en vecka...

Annars har det stått lite packning inför flytten och rensning på programmet. Bra att försöka bli av med lite man inte ska ha kvar så snabbt som möjligt, så det inte blir en massa stress i slutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar