lördag 3 september 2011

Min nya kärlek...

Har ju glömt berätta att jag är otrogen! (Gift i 3 veckor och redan otrogen.. ;) )
Min nya stora kärlek heter Sony Ericsson xperia Neo och är mörkblå...

Jag skulle ju inte köpa en smartphone...Jag skulle ju vänta tills jag börjar jobba, eftersom det är sådana vi tydligen har på jobbet nu förtiden...Men så plötsligt stod jag bara i kassan på Media Markt och betalade för en ny telefon. Så dumt... ;)

Visserligen hade min gamla telefon börjat krångla lite vid laddning, plus att det var en skruv lös inne i telefonen...men den funkade ju fortfarande!

Så, nu är jag ständigt uppkopplad på nätet. Det är väl bra kanske i och för sig...men det kan bli lite väl mycket datatid.
Förhoppningsvis är det väl nyhetens behag, men man vet aldrig.
I allafall så blir det kanonbra bilder med telefon-kameran. Och det blev det ju inte alltid direkt med den gamla, så det är ju bra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar