torsdag 11 mars 2010

Shop shop :D

Idag slog ett nytt Plantagen upp sina dörrar vid Burlöv center. Givetvis var jag där för att kolla läget...
Var inte så jättemånga erbjudanden som det borde ha varit, men ändå rök 500 spänn....katching!!

Något annat som rök idag var min pincett. Jag kan inte förstå var den blev av! Råkade suga upp den med dammsugarn, så jag öppnade påsen för att ta ur den. Borta! Fanns inte! Tömde hela innehållet, men icke!! Va fan! Å inte fanns den i slangen heller....måste spöka! Mycket skumt!

Filip har fått för sig så roliga saker....t.ex. ta ut batterierna ur tv-dosan, för att sedan slänga dom bakom soffan. Jo, lagom kul! Soffan är ju inte fjäderlätt att flytta direkt! Unge!!
Man märker för varje dag som går hur mycket mer han förstår när man pratar med honom. Verkligen skitkul!!
Sista orden han lärt sig är klocka och blomma. :D

Jag hoppas jag får besök snart snart av en viss Helena!! Bara att boka och beställa tågbiljett vet du! :D

4 kommentarer:

  1. Det är så himla lätt hänt att handla...speciellt när det är fina erbjudanden=) Blev det blommor? Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Blommor blev det...både penséer, garderobsblommor, tulpaner och tete a tete... :D
    Soffi

    SvaraRadera
  3. Hehe, ja då jag ska boka. Måste bara kolla upp vilken helg som passar med alla.
    Ett tipps om fjärren. Tejp. Då blir det lite svårare att öppna den;)
    I dag ska jag jobba:D

    SvaraRadera
  4. haha..men då blir han ju så ARG om han inte får upp den.. ;) haha
    Fia

    SvaraRadera