tisdag 2 mars 2010

Ond bråd död...

Igår kväll tog vi en sväng till IKEA för att köpa med skjutdörrar hem. Jo visst du, tjena, tror du inte på faaan dom utgått ur sortimentet och det inte finns några kvar..??? Jävla skit också ...att vi inte köpte då vi var där och tittade första gången. Men det är ju lätt att vara efterklok. Inte heller fick vi köpa dom som var utställningsex heller. Varför ha kvar utställningsex om dom inte går att köpa??? Jävla puckon!!
Så idag blev det en tur till Hornbach istället för att kolla in deras sortiment av dörrar. Det första jag springer på är REA :) tjohooo!! Så jag fyller en kundkorg med allehanda nytteting till en prislapp på 200 kronor. :D Vad det skulle gått lös på vågar jag inte ens tänka på. Det var kraftig rea må jag säga...hehe
Och vi hittar även dörrar. Beställningsvara och dyrare prislapp än IKEA så klart. Men va 17 ska man göra?! Nu bestämde vi att vi tar dörrar på hela väggen istället. Fejnfejnt då!!

Jag och Filip var ute en sväng på eftermiddagen idag och tittade till vår lilla damm med 3 fiskar i....Det är numera en damm med 3 döda flytande illaluktande fiskar i... :( Vintern har tagit hårt på dom. Fast kanske inte så konstigt när deras vattenpump varit avstängd iofs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar