fredag 20 april 2012

Rättvisa!!

Äntligen lite Rättvisa!!

Skrev ju för ett tag sen om en räkning jag fått från Telenor...jag som var fullt övertygad om att jag inte ens längre var kund hos dom. I det samtalet lovade hon mig att jag skulle få en räkning till och sen var det klart.

Idag kom en härlig sluträkning från dom på 650:-??!! Jag kunde lätt hålla mig för skratt! 600:- för 3 månadsavgifter, och 50:- för en påminnelse på en räkning som redan var betald!!
Ringde till dom IGEN och fick förklara hur det låg till. Killen jag pratade med beklagade att det blivit såhär, men kunde på sin höjd halvera sluträkningen till mig. Han undrade om det blev bra med 300:-? Nä sa jag, det är faktiskt fortfarande 300:- för mycket sa jag. Jag anser att jag gjort allt rätt, så varför ska jag straffas??? Killen undrade om jag ville prata med någon annan för att se vad den tyckte i mitt fall...Ja sa jag, jag kan prata med chefen, vilket jag fick.

Förklarade mitt fall för vilken gång i ordningen kan man ju undra, och hon var väldigt tillmötesgående och såg också på mitt abonnemang att det faktiskt inte ens varit använt på ett halvår typ, så hon sa på en gång att hon tyckte det skulle göras ett undantag och HELA slutfakturan strykas. TACK sa jag!

ÄNTLIGEN lite rättvisa! Det gäller att stå på sig, ibland lyckas det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar