onsdag 18 april 2012

Ditt jävla AS!!!

Blir så förbaskat TRÖTT på fähundar, eller ska jag säga PACK!?? Som inte har den enkla förmågan att kunna skilja på ditt och mitt....IGEN!!!
Dock inte samma person den här gången som sist....förutsätter jag iallafall. Den här gången vet jag inte vem tjuven är. Stöldgodset är båda registreringsskyltarna på Volvon. Både den fram och den bak är plötsligt borta.

Var ute för att söva Tuva förut, och slog ett getöga på bilen och upptäckte att det var så svart där skylten bak brukar sitta. Gick närmare och såg att den var ju helt borta??! Tänkte lite snabbt att kanske Ola tappat den på vägen, och gick runt för att kolla om den fram satt där den skulle. Nopp....borta!! Med andra ord - STULEN!!! SUCK!! Faaan va trött jag blir på alla jävla IDIOTER som skapar problem!!!

Ringde på en gång till polisen och polisanmälde. Hon sa att enda sträckan bilen får köra nu fram tills dom nya ordinarie skyltarna kommit, är till närmsta polisstation för att få tillfälliga skyltar. Sen skulle jag ringa transportstyrelsen för beställa nya skyltar. Gjorde så, och dom skulle kosta 80:- styck. Jippie!!! Suck.

Är ju inte helt hundra, men skulle tro att stölden skedde i Hallsberg under morgonen/dagen idag då Ola jobbade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar