tisdag 15 mars 2011

Äntligen vårsol!!



Måste bara dela med mig...Så här såg vår frukost ut igår...färska scones med ost i...Fruktansvärt gott!!

Idag är det äntligen sol ut! Dom har sagt på vädret att det skulle vara sol både igår och i förrgår. Men inte 17 har jag sett till någon iaf. Men idag så. 20 grader har vi på altan...underbart! Så där ute fick det bli att äta middagen som bestod av kycklingsallad. Jättegott!

På förmiddagen idag blev det en sväng till leklandet för Filip och Ola, medan jag och Tuva åkte till Jägersro och handlade lite nya kläder till Filip. Slog till på 3 par nya byxor och 5 nya tröjor samt en tjock tröja till honom. Köpte faktiskt storlek 92 nu. Han växer det lilla livet...
Hittade också en tjock tröja till Tuva på rean. Overallen är ju snart dax å lägga undan tycker jag... :)

Nu är i allafall Filip mycket bättre. Däremot har Tuva blivit alldeles rosslig i halsen och lite hostig och snuvig. Hoppas det inte blir mycket värre!

Igår när jag skulle lägga mig såg det ut så här i sängen:




Hmm...var ska jag få plats egentligen??? :)

1 kommentar:

  1. Så mysigt det såg ut.
    Ni får skaffa en familjesäng;)

    Kram Helena

    SvaraRadera