lördag 31 juli 2010

24+0

Just det...går ju in i vecka 25 idag minsann...hur gick det till...??



Och inte ett endaste namn har vi om det tittar ut en pojk till. Finns inget som vi riktigt fastnat för och som känns klockrent. Så vill vi inte ha ett för långt namn som samtidigt ska passa bra ihop med Filip....svårt! Tur det är 3½ månad kvar så man har tid att fundera. Alternativt hoppas det tittar ut en tjej, så är namnet klart sen innan Filip föddes. :)

Passar på att lägga in en bild på nya soffan också. Ser stökig ut just nu med kuddar, dator och lite kläder på...men men:



Har en riktig liten pösmunk liggandes i den också.. :D



Myyys är min sons andranamn...läsa bok med pappa på altan är mys..

5 kommentarer:

  1. Äntligen !! Hehe...superfin soffa!och superfin mage=)Herregud det är ju inte jättelångt kvar ju....spännande!Kraaam Ida

    SvaraRadera
  2. härligt =) vi byter vecka samma dag då, gick in i v 22 igår..hihi! så roligt o se att nån mer från tråden i familjeliv ska ha i närheten av mig ju =) hur mår du annarS? kramis

    SvaraRadera
  3. Väte i Hallsberg01 augusti, 2010 19:16

    Vi på väte i Hallsberg tycker att du ska döpa en eventuell pojk till Börje. Detta för att hedra en profil med ett välkänt efternamn här i Hallsberg som är gift med en ännu kändare kvinna/diktator...

    SvaraRadera
  4. Emelie - hm, är du Knasbulle? :D
    Jag mår kanon, börjar få lite foglossning tror jag och en massa sammandragningar, men inget allvarligt. Hur mås det själv?


    Väte - Ni på väte har så mycket bra ideér, så jag blir alldeles rörd juh...Jag ska fundera på ert förslag. Ut å jobba med er!!

    //Sofie

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Skönt han har det, Filip.
    Tänk om man fick vara liten igen och bara mysa.
    Ha det bäst!!!!

    SvaraRadera