tisdag 6 juli 2010

Ullared!

Japp, då blev årets första, ..(sista) besök till Ullared avklarat igår. Blev ett dyrt besök, men oj så mycket man shoppa. :D
Blev att vi gick där från 8.30 - ca 15.30. Jäklar va ont i fötterna jag hade och magen var stenhård av sammandragningar. Det var skönt att komma hem!
Jag la mig väldigt tidigt för en gångs skull. 20.30 var vi i sängen med nyborstade tänder. Somnade relativt på en gång, och vaknade utvilad runt 8 imorse.

Idag har varit lite sämre väder. Ola sa att det regna inatt, vilket jag inte märkte nåt av. Dagen bjöd på mycket moln men även en hel del sol. Lite lagom varmt, sisådär 22 grader. Skulle bli varmare igen imorgon tydligen.

hehe, måste lägga in en bild på min knäppa son. Han får ibland för sig att han ska ta papperskorgen på toaletten och sätta på huvudet. Då ser det ut så här...:



Björnstolen vi köpte på rean på IKEA häromdagen är också en favorit. Här äts det välling i den:



Lägger in en strandbild också på en väldigt koncentrerad liten kille:

2 kommentarer:

  1. Gullunge, myyyys :D

    SvaraRadera
  2. hehe han är ju för go=) Härligt med shopping!! Kramar Ida å Tyra

    SvaraRadera