lördag 31 juli 2010

Lördag igen..

Vi hade för ett tag sen Molly och Bastian på besök här hemma...Det lektes i vanlig ordning..

Molly


Bastian


Jahopp...annars...Har blivit sämre väder nu. Fast igår var ändå första dagen den regnade på jag vet inte hur länge. Läääääänge... Tror jag har fått väldigt dåligt minne på sistone, för jag minns faktiskt inte ett dugg vad vi gjorde igår. Mer än att vi var över till Denis och Mediha på kvällen. Alltid lika kul att träffas, och barnen får leka av sig lite.
Idag har det åter igen varit varmt, men mest molnigt. Filip fick igår en rutschkana som han har roat sig med stor del av dagen idag. (ja just det - var iväg och handlade några timmar igår, så var det...) Molly hade en likadan sist vi var hemma hos henne, och den var ju bara sååå rolig :D

I måndags var jag, Filip, Maria, Molly, Sarita och Bastian en sväng till Folkets Park. Hade tagit med oss lite picknick som vi smaskade på i gröngräset. Så gick vi runt lite och stannade till vid den stora lekparken där inne. Mycket uppskattat från alla parter. Tittade sen på djuren som finns där inne...grisar, höns, marsvin, kaniner, får och lite fåglar. Filip verkar måttligt intresserad av djuren, så en sväng till djurparken får nog vänta ett tag tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar