fredag 27 augusti 2010

Lättnad!

Herregud så skönt!
Var iväg på morgonen idag för att åter igen röntga Filips höfter och se om det blivit helt bra nu. Vilket det hade. Jag är så glad! Alternativet hade varit en ställning han skulle ligga i på natten. Jo det hade säkert gått strålande....inte! Men, nu behövs inte det alls. Han är helt friskförklarad från sin höftledsluxation!! :D
Nu får vi hålla alla tummar att inte cirkusen börjar om igen om 3 månader... :S Då vet jag inte vad jag gör!

Idag är sista arbetsdagen för Ola. Sen är det 3 veckors semester som står på schemat. Härligt!
På måndag är det BVC besök för Filips 1½ års kontroll, och på tisdag tänkte jag och Ola ta tåget upp till Göteborg för en heldag. Vi ska ta oss till Universeum hade vi tänkt, och en sväng med Paddan om vädret tillåter. Blir nog även en titt på Liseberg för lite 5-kamp kanske. :)
Vi får se hur mycket vi orkar, eller jag orkar kanske framför allt, samt hur långt tiden räcker till. Filip ska vi lämna kvar hos farmor och farfar. Båda har tagit semester för att leka med Filip. :)
Förutom det har vi inte så mycket bokat och bestämt på semestern. En sväng upp till Fjugesta blir det så klart. Jag vill åka till Nora och ta båten över till ön där för och kolla på trollstigen. Det tror jag kan vara roligt för Filip. Och så har jag god lust till att åka och fiska också, så det hoppas jag på att vi får till.

För övrigt apropå ingenting, så är det idag 84 dagar kvar till beräknad förlossning om jag inte minns fel :)
Tiden rusar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar