tisdag 17 augusti 2010

Tisdag

Igår blev det en heldag hemma hos farmor och farfar i Fjugesta. Mycket gott kaffebröd blev det :)

Idag blir det att hinka lite kaffe hemma hos bästa Linda. Sniffa lite bebis också blir mysigt! Försmak för vad som komma skall om typ 94 dagar... :)
Sen blir det lite Tyra-gos förhoppningsvis. :) DET var länge sen!! Träffades inte sist jag var här för 4 veckor sen...så det måste minst vara 6 veckor sen nu.. Usch va tiden rusar iväg.

Häromkvällen tittade jag på filmen Snabba Cash. Har hört folk som tyckt den varit skitdålig, och några har sagt den var bra.
Mitt utlåtande är: totalkass!! Lite Blair Witch Project över den. Skakigt filmad och allmänt rörig. Nä, mitt råd är: se den inte!

Vet inte vad som har hänt med min son dom senaste dagarna. För några månader sen hade han en riktig bitperiod och skulle bitas så fort han var arg eller glad. Så gick det som skönt var över. Men nu verkar det vara tillbaka. Inte riktigt i samma omfattning som sist, men ändå kan man få sig ett litet bett ibland.
Vet inte hur jag ska få bukt på det hela. Har förhoppningar att det går över igen. Snart hoppas jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar