måndag 22 augusti 2011

9 månader



Idag är det dags att gratta nästa underbara unge...
GRATTIS finaste bästa underbaraste Tuva på 9 månaders dagen. Att du blivit så stor redan är för mig en gåta...
Men det är så kul! Hon är ett riktigt solsken hela hon. Och nu är hon så väldigt medveten också i allt som händer omkring henne.

När hon sitter på min höft ibland så lägger hon huvudet på sne och böjer sig fram så hon kan titta på mitt ansikte, och så ler hon med hela ansiktet...och det är så fruktansvärt sött, så jag blir alldeles varm i hela hjärtat när hon gör så.

Eller när hon blir sur eller trött på att krypa...då lägger hon sig helt enkelt bara ner på golvet med huvudet nedåt och gråter krokodiltårar....hahahaha, det ser så himla roligt ut!



...och så var det det här med katten också ja...Vi vet inte riktigt hur vi ska göra med honom vid flytten upp. Om han ska få följa med - eller inte...
Från början sa vi att nä, han får kanske somna in...Men så har jag börjat vela lite. Så sa vi det till dom nya husägarna, och då sa hon på en gång att dom tog katten i så fall. Och det är ju ett bra alternativ. Hon verkar älska katter, och så får han bo kvar i huset där han är van att bo nu.
Inte för att han är direkt besvärlig eller så, men det är ju lite synd om honom då han får absolut minimalt med uppmärksamhet sen barnen kom.
Hm...vi får se helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar