söndag 5 juni 2011

STOLT!!

Jag är så klart alltid stolt och glad över mina älskade små barn...men idag är jag extra extra stolt över min lilla kille som börjar bli stor...
Idag satt Filip för första gången på pottan och bajsade!! :D
Äntligen!!

Vi har provat flera gånger och frågat honom om han vill gå på pottan, men han har hela tiden sagt nej, jag vill ha blöja. Nu när det är så varmt har han sprungit helt naken och vi har sagt åt honom att säga till när han behöver bajsa eller kissa så ska vi hjälpa honom.
Och - PLÖTSLIGT händer det. Filip sa till att han behövde bajsa. Vi hämtade pottan, och Filip gjorde det han skulle...hihi. Vore ju så skönt om han kunde bli blöjfri snart så man endast har ett blöjbarn. Om inte annat för pengarna det kostar med blöjor...ujuj, det är många tusenlappar per år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar