onsdag 22 juni 2011

Grattis Tuva på 7 månaders dagen!


Det går så fort och det händer så mycket!!
Idag fyller min lillstumpa 7 månader! Jag önskar jag kunde stoppa tiden lite. Hon blir så stor så fort!
För ungefär 1 vecka sen lärde hon sig att sitta stadigt helt själv. För 4-5 dagar sedan började hon krypa på riktigt. Innan har hon förflyttat sig hasande i typ 2-3 veckor, mest bakåt, men nu går det framåt i krypställning. En hand, ett ben, en hand, ett ben...
Och igår drog hon sig upp till stående vid en korg på golvet, bara sådär helt själv för första gången. :)
Och två hela tänder har tittat fram.
Känns som jag inte hinner med riktigt. Tänk om jag kunde lära mig så mycket stort på så kort tid...

Idag har jag äntligen fått min födelsedagspresent...massage! :D Sååå skönt! En hel timmes knådande. Ska nog beställa en timme till snart...det var så skönt.

Helt sjukt, om endast 1 vecka får vi nyckeln till vårt nya hem. Med försäljningen av huset går det lite trögare...Den sista visningen som var kom det ett par som verkade intresserade, men dom får inget lånelöfte från banken innan dom har sålt sitt nuvarande boende. Så vi ligger lågt nu till efter midsommar, så får vi se när nästa visning blir.

På sista tiden har jag Traderat på tok för mycket!! Mest handlat, men också sålt lite mammakläder. En stor del av inköpen har bestått av Lego Duplo till Filip. Det är ju så sjukt dyrt att köpa nytt, så nu har man gjort en hel del klipp. Han leker med det varje dag och tycker det är jättekul att bygga, så helt klart värt alla inköp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar