tisdag 7 juni 2011

Blixtrar och dunder

Satan i gatan så det åskade och ÖSregnade igår kväll. Och länge! Blixtrade och dundrade hur mycket och länge som helst. Var nog välbehövligt med en ordentlig urladdning med tanke på hur fruktansvärt hett det varit dom sista dagarna.
Även idag har det varit riktigt varmt och kvavt, men inte direkt någon sol.
Bara riktigt klibbigt....nästan så man har kunnat ta på värmen.

Vi tog en fixa-dag idag. Åkte runt och gjorde lite ärenden. Blev en sväng till Biltema och lämnade in Filips moped som inte längre går att ladda av någon anledning. Sen vidare in på Rusta och Siba och tittade lite. Avslutade svängen med IKEA. DET var länge sen!! Köpte en ny stol till Filip. En till köksbordet, så får Tuva ta över hans gamla stol.

Hämtade också mitt paket som hade kommit, med en drickeshållare till barnvagnen. Perfekt! Nu kan jag bli en tvättäkta lattemamma :) hihi
Nu ikväll var jag tvungen att inviga kaffehållaren, så vi tog alla 4 en skön kvällspromenad - tillsammans med en kaffe så klart ;) Bara för sakens skull!

För övrigt är detta mitt 200de inlägg sen jag började blogga den 10 februari 2010...lite roligt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar