torsdag 12 maj 2011

Sol sol sol...

Jag har så fruktansvärt ont i mina lår! Helt sjukt! Gjorde några benövningar här hemma igår i trädgården, vilket resulterade i att jag knappt kan gå idag. Aj aj aj. Det tog tydligen rätt bra då...

Annars har det varit lite bloggtorka här...Haft så himla fint underbart väder att man inte suttit inne alls framför datorn. Och när man väl kommit in på kvällen har det blivit lite tv, lite surfning och sen sängen typ...
Iallafall så har jag tänkt flera dagar att jag skulle uppdatera för det hade hänt nåt speciellt just den dagen, men sen har det försvunnit ur huvudet och jag glömt bort vad jag tänkte skriva om.
Nåja, nu är jag här. :)

Det var visning på huset i söndags. Kom endast 3 par och tittade, så det var ingen rusning direkt. Mäklarn sa att det hade varit likadant på de andra 2 visningarna han haft innan på dagen. Lite dött på marknaden. Men men...vi ger oss inte, ny visning nu på söndag. :D
Då hoppas vi det kommer betydligt fler!
På fredagen innan visningen var vi lite sura på vår mäklare. Vi trodde bestämt att huset skulle komma in i tidningen Metro bostad på fredagen, vilket det inte gjorde. Och så frågade vi grannen om han fått någon lapp i brevlådan om att det skulle vara visning på vårt hus, men nä, det hade han inte fått. Och det hade vi kommit överens om med mäklaren. Så Ola ringde och frågade vad som hände egentligen?? Fick till svar att hon som hade hand om dessa lappar hade sagt upp sig och gått på dagen, så dom hade inte haft tid att dela ut dessa lappar... Och Metro...där skulle inte huset komma in i förrän NÄSTA fredag??? WHAT? Nästa fredag...det var ju visning nu på söndag liksom?? Ja nä, huset kommer med i Sydsvenskan nu på söndag fick vi till svar. Jaha ja, ok, det var ju "kanon". Suck. Dessa förbannade mäklare...hala som ålar! Låter så jäkla bra när man pratar med dom, men sen är det bara blaha-blaha. Jaja, vi får väl hoppas för mäklarens egen skull att huset är med i Metro imorgon iallafall... ;)

I lördags var vi ute och åt på restaurang med Denis och Mediha. Var hur gott som helst! Åt lamm som smakade ljuvligt! Och till efterrätt en chokladtryffel. Mumma!! Och Tuva var så duktig och sov sig igenom hela middagen, ända till efterrätten. Perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar