lördag 21 maj 2011

Nya visningar

Mäklaren ringde i förrgår och hade 3 nya par som hade hört av sig och ville komma och titta på huset. Dessvärre kunde dom inte alla samtidigt, så vi har en visning nu på söndag, och en på tisdag förmiddag. Men men, bara någon är intresserad så blir det kanon :)

Igår kväll fick jag lust att se Tuvas förlossning. Känns som igår, men ändå är det ju hela 6 månader sen imorgon!! Så himla häftigt och se när hon kommer ut och börjar genast skrika som en liten kattunge. Är så glad att det spelades in då man glömmer så snabbt....
Innan hade jag ingen aning om att det spelades musik i bakgrunden...Det hörde jag igår. Då Filip föddes minns jag att det spelades "Poker face" med Lady Gaga på radion. Och nu hörde jag att då Tuva föddes spelades "Run to the hills" med Iron Maiden.
För 6 månader sen såg det ut så här:



och nu för tiden ser man för det mesta denna syn:




Idag ser det ut att bli en solig härlig dag...
Olas jobbarhelg, men av någon anledning börjar han 18 ikväll istället för 15, så det är ju perfekt!! Kan man verkligen kalla det jobbarhelg då...? :)

Filips låt




Tuvas låt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar