torsdag 23 september 2010

Craving..

Jag har fått dille på salta pinnar. Salt salt salt...det är så gott!! Saltar maten extremt mycket också.
Det måste nog helt enkelt klassas som gravid-craving... :)

Idag kom det två paket på posten som jag vunnit på Tradera. Det ena innehöll 5 bodysar till Filip, och i det andra var det lite tupperware. Så kul. Samtidigt gick fem av mina auktioner ut idag, så nu är det dags att packa ihop och skicka iväg. Och framför allt, invänta pengar från köparna! :D

Dagen idag har sprungit iväg! Fullt ös hela dagen. Först öppna förskolan från 9.30-12. Sen hem och söva Filip några timmar. Och då han vakna, mat för att sedan åka och få massage. Gud så skönt det var!! Och det bästa av allt, jag har en gång kvar att gå dit och njuta. :D
Sen hem och till lekparken en timme...Tror det är nån som kommer sova riktigt gott inatt!

1 kommentar:

  1. Det är väl du antar jag;)
    Fullspäckat schema.
    På G till Närke i framtiden??
    Dags för lite födelsedags firande...

    Ha det bäst!!!!
    Kram

    SvaraRadera