måndag 24 maj 2010

Hemma

En vecka går fasansfullt fort! Iaf om man gör nåt roligt.
Nu är vi hemma igen efter en väldigt skön vecka på Rhodos. Hotellet var fint, maten god, men både havet och poolen var kalla. Filip ville inte riktigt bada, men njöt i allafall av att vara ute hela dagarna och busa av sig.
Flygresan både dit och hem gick strålande. Trångt och jävligt, men kort resa på endast 3 timmar och 15 minuter.
Nu är resväskorna uppackade och den första tvätten tvättad och upphängd. Känns rätt skönt att komma hem också.
Och så väntade en trevlig överraskning i brevlådan... En lönespec från SJ eftersom jag skickat in mina papper från mammadagarna från FörsäkringsKassan. Har inte skickat in ett enda papper hittills sen jag gick hem, så det blev en stor klumpsumma på nästan 10000 härliga kronor. Tjohooo!! Inga fel alls.

Idag är det mest lite småplock här hemma som står på schemat. Så ska vi över till Ingrid och Conny och äta middag lite senare. Synd bara att solen lyser med sin frånvaro....men den är väl kanske kvar på Rhodos kan jag tänka mig.

1 kommentar:

  1. Välkomna hem!! Borta bra men hemma bäst=)
    Härligt med lite klirr i kassan. Jag får några tusingar tebax på skatten, aldrig fel!! Kramar Ida

    SvaraRadera