lördag 15 maj 2010

EN...

..dag kvar. Och nej, jag har fortfarande inte börjat packa. Men det SKA bli idag. Måste bli.
Finns inte så mycket annat att göra idag. Regnet öser ner utanför fönstret. Tur vi åker härifrån om 31 timmar, för jag såg det skulle bli genommulet även imorgon.

Såg precis på nyheterna att Nestlés Resorb Junior Plus har dragits tillbaka sen den 13 april av tillverkaren, pga att barn har blivit sjukare av den och behövt uppsöka akuten efter att ha druckit den. I vårt medicinskåp står en oöppnad förpackning just sån som vi köpte till vi åkte till Thailand.
Jag ska uppsöka ett apotek och se om jag kan lämna tillbaka paketet och få pengar tillbaka hoppas jag.

1 kommentar:

  1. Du kan ge Resorben till Herr Magnum istället så han kan blanda en flygvärdinnecocktail på dom. Det kommer han behöva på onsdag för nu väntar en 4-dagars fylla. JIPPIE!

    Hoppas ni får en trevlig semester...

    SvaraRadera