tisdag 11 maj 2010

5 dar kvar....

Dags att uppdatera igen. Var en stund sen ser jag.
Nedräkningen har börjat. Fem dagar kvar tills planet till Rhodos lyfter. Härligt!! Nu hoppas vi bara på kanonväder där nere. För det är det ju inte direkt här hemma iaf. Solen har i och för sig tittat fram en hel del idag, men var är värmen?? Den riktiga värmen..??!! Rhodos får vi hoppas ;)

Igår lämnade vi Filip en stund hos farfar, så åkte jag och Ola upp på stan och shoppade lite. Blev faktiskt en hel del. Det var ett tag sen. Jag hittade både shorts å knälånga byxor samt leggings och två par skor. Ola hittade 2 par sköna sommarbyxor i bomull. Och Filip fick ett par nya shorts och en hatt som kommer bli nedpackade till Grekland.

På kvällen blev det firande av Ingrid som fyller på fredag. Så tårta, kakor och kaffe intogs. Mums värre! :)
Håkans bar och Hollywoodfruar fick avsluta kvällen innan vi la oss 21.30 :)

Idag var jag och Filip ute i lekparken en stund. Så plötsligt fick Filip för sig att han ville gå hem, så han knatade hemåt. Gick in och värmde mat till honom då han plötsligt ser ut att somna vid köksbordet. La honom i sängen, och sen sov han i 3 timmar! TRE!!! ujuj. Fick väcka honom klockan 16 så han inte skulle sova hela eftermiddagen. Då åkte vi till farmor och farfar och käkade mat. Ola jobbade hela dagen och skulle ha överliggning. :(

Dags att runda av och lägga sig tror jag. Trött trött trött.

2 kommentarer:

  1. Ha det så skönt på semestern, hoppas nu inte du ser ut som en strandad val....hahaha så ja nu har rättvisa skapats....eftersom jag inte ska åka på semester än på länge:( orättvist!!!

    kram på dig, lilla vän

    Maria

    SvaraRadera
  2. hahaha...kommer med allra största sannolikhet se ut som en strandad val på stranden. Finns inga andra alterantiv. ;)
    Kram S

    SvaraRadera