söndag 6 januari 2013

Vad beror det på??

Nu på morgonen skulle Tuva gå från soffan till frukostbordet, och jag ser på en gång att hon har ont i sitt knä och har svårt att gå/haltar. Vad 17 beror det på egentligen??
Vi fick för någon månad sen tillbaka svarsresultatet från alla tester som gjordes då vi sökte för det här, och allting såg bara bra ut, inga konstigheter alls. Så, vad beror det på då???
Eftersom knät svullnat upp vid flera tillfällen, så ville iallafall barnläkarn i Fjugesta att det skulle kollas upp ordentligt, och remiss är skickad till USÖ, så inom 2 månader ska vi få en tid dit.

Annars så är Tuva fortfarande dålig i magsjukan.. Igår kväll kom det en till spya, och rännskitan rinner rakt igenom både blöja och byxa. Vet inte hur många tvättmaskiner jag satte igång igår med handdukar, kläder, sängkläder som behövde saneras...urk!
Ola åkte också på magsjukan, men den höll endast i sig en dag. Filip och jag har klarat oss, än så länge. Jag kände mig konstig en dag, men det bröt aldrig ut.

Jaha, så har redan två veckors mammaledighet passerat...imorgon är det dags igen att börja jobba.. :(
Och på tisdag blir det x40-kurs i dagarna 4. I Hagalund så klart...suck! Kommer bli lååånga dagar. Kursen är mellan 9-17, så för att komma dit till då måste jag åka hemifrån strax före 6 och kommer väl hem igen till 19.30-20-00 kan jag tänka mig. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar