fredag 4 november 2011

Så jäkla glad!!

JAAAAAAAA!!!!! Han fick det!!
Idag kom äntligen samtalet vi väntat på hela veckan!
Av totalt 300 personer som sökt, så fick Ola 1 av endast 6 åtråvärda platser!! SÅÅÅÅÅ JÄKLA NÖJD OCH GLAD!!!!
Jag ringde på en gång min arbetsledare och talade om den goda nyheten att dom inte behöver räkna med mig i januari som jag tidigare sagt. Nu satte jag ett nytt datum till 1 september istället. Känns skönt att vara hemma även nästa sommar... ;-)

Man ska väl inte säga för mycket, för då vänder det väl, men satan i gatan va BRA allt går nu! Vi har verkligen medvind kan man väl säga! :-D

Och på det är det nu endast 25 dagar kvar till Thailand.. :-D

2 kommentarer:

  1. Då får jag säga ett STORT GRATTIS till er båda!!!!!!!!!!!!!
    Kul att höra!
    Kram på er!!!!!

    SvaraRadera
  2. Då får man gratulera!! ;-)

    SvaraRadera