lördag 15 oktober 2011

SKIT!!

Har gått och blivit sjuk minsann...jag som typ aldrig aldrig sjukar ner mig. Jag vet precis när jag var sjuk sist, det var den 11-12 november 2010. Vi hade ätit sushi, och jag inbillar mig att fisken inte var riktigt fräsch...blev iallafall väldigt väldigt magsjuk den gången och spydde upp allt jag åt och drack efter max 5 minuter. Därav åt jag inget alls på två dagar. Sjukt jobbigt, och höggravid var man. Anledningen till att jag vet det var just då är att jag hade tänkt föda barn då ju, så det skulle bli ett häftigt personnummer...101112. :-D

Nåja, tillbaka till nuet... Det började i förrgår efter att jag sprungit. Kände att halsen blev alldeles kall inuti. Igår blev det värre, och idag hoppas jag det är kulmen! Inatt har jag knappt sovit alls. Så ont i halsen. Inte så snorig, mest bara ont i halsen och då jag sväljer. Suck! Har försökt kurera mig med varmt te med honung i, lite Alvedon, halstabletter samt strepsil. Just nu känns det faktiskt lite bättre. Om det är alvedonen som tagit verkan kanske.
Och Ola som ska jobba hela dagen idag.. :-(

MEN, vi säger idag GRATTIS till Filips tilltänkta fru, Tyra, som idag blir hela 2 år!! Grattis och hurra hurra hurra!

1 kommentar:

  1. Usch å fy! Inte kul att vara sjuk=( speciellt inte när man är själv med 2 ungar! Nu är det inte långt kvar tills ni är fjugestabor!!=) Kram

    SvaraRadera