söndag 28 oktober 2012

Slutprov - check!

Farsen förra helgen var faktiskt riktigt rolig tyckte jag. Maten var också god...bestod av potatisgratäng och kött. Lite lite mat fick man kanske, men helt ok. Trodde att man skulle sitta och äta och titta på farsen samtidigt, men så var det inte, utan man fick äta upp maten först och sen började det. Och vid halvtid fick man kaffe och kaka. :)

Veckan som varit har bestått av tågåkning...eller tågkörning kanske man ska säga. :)
Har gått helt ok...det mesta har flytit på utan större händelser. Några balisfel har vi åkt på, och i torsdags var det dags igen för kopparstölder mellan Örebro och Jädersbruk så vi var tvugna att omledas via Frövi/Fellingsbro och blev därför 10 minuter sena. Men annars har det gått bra.
Och i fredags var det dags för det stora SLUTPROVET på all teori vi gått igenom sen jag började i september...Har inte hunnit kolla igenom något alls nu i veckan när jag jobbet, men kände ändå ingen större panik för att kugga.
På förmiddagen repeterade vi det mesta, och efter lunch tog vi provet. 110 frågor totalt var det, och 109 rätt fick jag!! Tjohoooo !! :) :) :)

Så ja, det kändes riktigt gött att klara det och framför allt att det är färdigt nu. Nu är det bara körning kvar. Så får vi se om vi tar uppkörning nu på fredag, eller om jag känner att jag vill åka lite till med handledare. Det visar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar